marketing.uz gov.uz VII MUKOFOTI 2023-YIL BRENDI

Rozmetov

Nomzodlik: Kolbasa mahsulotlari

Rozmetov

ПОБЕДИТЕЛЬ ПРЕМИИ
“БРЕНД ГОДА 2023”

Поделиться:

2023-yil uchun yutuqlar

Bizning hikoyamiz uzoq o'tmishda, bundan o'ttiz yil oldin boshlanadi. O'sha kunlarda o'zbek haqiqiy, mazali emas edi .SSSR davrida xalol ishlab chiqarilmadi mahsulotlar va iste'molchilar har doim shariatning barcha qoidalariga muvofiq tayyorlangan kolbasa izlashdi. Aynan o'sha paytda Rozmetov Ziyevutdin Mutanovich texnolog va musulmon sifatida o'z oilasi va yaqinlari uchun kolbasa ishlab chiqarish haqida faqat eng yaxshi narsalarni xohlagan. 1989 yilda u "O'zbekiston"mehmonxonasida kichik sex ochdi. Bu juda qiyin edi, chunki cho'chqa go'shtidan tayyorlangan barcha retseptlar. Ammo doimiy tirishqoqlik, sabr-toqat va mehnat halol o'rnini bosuvchi mahsulotlar tufayli noyob kolbasa halollarini ishlab chiqishga olib keldi. Hozirgi vaqtda birinchi kolbasa "Aslfar" (haqiqiy Farhod) deb nomlanadi.Ushbu mahsulotning retsepti hali ham sir saqlanadi va hech kim uning ta'mini takrorlay olmaydi. Biroz vaqt o'tgach," og'zaki so'z " tufayli hamma ushbu mahsulot haqida bilib, uni izlay boshladi.Bir necha yil o'tgach, kolbasa mahsulotlarini ishlab chiqarish uchun kichik ustaxona tashkil etildi.
O'ttiz besh yillik mashaqqatli mehnat o'z samarasini berdi: bugungi kunda Rozmetov – bu faqat halol mahsulotlar ishlab chiqariladigan ulkan zavod. Boshidanoq Rozmetovning o'zgarmas shiori "oiladan oilaga" edi – chunki biz o'zimiz mazali kolbasani juda yaxshi ko'ramiz va "o'zimiz uchun"yaratishni xohlaymiz.
Natijalar
2023 yil biz kuni edi eng yaxshi o'zgarishlar yili. Yarim dudlangan kolbasada etakchi bo'lib, biz kolbasa va pishirilgan kolbasalarga ko'proq e'tibor qaratdik, shu bilan birga premium segmentni ham, o'rtacha narxni ham rivojlantirdik.
Aprel va sentyabr oylari orasida KIDS bolalar kolbasalari uchun televizor, Led ekranlar va raqamli reklama kampaniyasi boshlandi. Biz iste'molchilar uchun Consumer promo-ni mahsulot paketida 200 000 lego o'yinchoqlari shaklida o'tkazgan birinchi toifamiz edik.Keng ko'lamli reklama kampaniyasi bolalarning xavfsiz kolbasalarini rivojlantirishga imkon berdi, shuningdek, 2022 yilga nisbatan ishlab chiqarishning umumiy hajmida 200% o'sishni ta'minladi.
2023 yilda kolbasalarni rivojlantirishga qaratilgan e'tiborni hisobga olgan holda, kompaniya menejeri Zafar Rozmetov ishtirokida eger kolbasalari bo'yicha reklama kampaniyasi ham o'tkazildi. Kompaniya mahsulotlarning ta'mi va qadoqlanishi bo'yicha to'liq rekonstruksiya qilindi va bu reklama kampaniyasining boshlanishi bilan birgalikda kompaniyaga 2022 yilga nisbatan hajmning 77% o'sishiga olib keldi. Biz bu erda to'xtamaymiz va har yili o'zimiz ustida yangi maqsad va vazifalarni belgilab ishlaymiz.
Roʻyxatga qaytish